Retrofaktor - a retro játékok tárháza

A Retrofaktor régi videojátékokat mutat be rövid bemutató videókkal és teljes végigjátszásokkal.

Reklám

Egyik kedvenc autós szériám, az alapokat letevő első résszel. A Ridge Racer számomra furcsa jelenség, mert már akkor szerettem, amikor még 1 percet sem játszottam vele. Ez annak volt köszönhető, hogy az 576 lapokban remek teszteket közöltek róla. Az első résszel csak érintőlegesen találkoztam a maga idejében, inkább a 4. részt nevezném igazán első találkozásnak. 30-40 órám biztos benne is van, de ezt a 6. résszel felül múltam (110+ óra). Gondoltam be kellene mutatni a sorozat néhány epizódját és szerintem úgy a korrekt, ha az első résszel kezdem. A 2 perces bemutató lent látható, a teljes végigjátszásnak pedig most fogok nekiállni.  Ha tetszett osszátok meg! :)

Címkék: retro régi bemutató playstation játékok psx racer ridge

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retrofaktor.blog.hu/api/trackback/id/tr674507430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása