Retrofaktor - a retro játékok tárháza

A Retrofaktor régi videojátékokat mutat be rövid bemutató videókkal és teljes végigjátszásokkal.

Reklám

Eljött az idő, az új sorozat elindításához. Régóta tervben volt, hogy valami "töltelék" videót kellene csinálni (sokat) és jött az ötlet: Atari morzsák. A címből már sejtető, hogy mit is akarok: Atari 2600 játékokat játszok pár percben, amikkel kevés a munka és kiválóan megfelelnek a hosszabb részek közötti időszakok kitöltéséhez. Első alany a River Raid. Akinek volt Atari 2600 masinája, vagy valamelyik klónja, annak ismerős lesz. A videó lent, de én még megosztanék egy jó hírt. Az Operation Wolf bemutató/végigjátszás környékén feliratkozott a Youtube csatornámra FreddyD (youtube profil: jatekpartizan). Ha azt mondom Rossz PC játékok sorozat, akkor már ismerősebb lehet. Valamilyen szinten ő is azon videósok között van, akik megadták a kezdő lökést a Retrofaktor megszületéséhez, szóval mindenképpen örültem a bejelölésének. Írt is üzenetet, hogy tetszenek a videók, sok sikert, örül, hogy régi játékokkal foglalkozok. Elkönyveltem, örültem, de az igazi "sokk" akkor ért, amikor az LSD végigjátszást feltöltöttem és elkezdtek ömleni a bejelölések. A Retrofaktor postaládájába 2-3 óra alatt 15 értesítő e-mail jött: facebook, twitter követők és 10 feliratkozó. Nem tudtam hova tenni a dolgot, elkezdtem kutakodni és meglett a válasz. FreddyD a twitteren ajánlotta az LSD végigjátszás első részét, ezért hatalmas köszönet neki. Az eddigi videók olyan 50-80 megnézésnél megálltak, de a legutolsó videóm most 235-nél jár és a feliratkozók is 15 helyett 36-an vannak és több biztató üzenetet is kaptam és a többi videónak is szépen növekszik a nézettsége. Ennek köszönhetően végre a " hivatalos" blogot is olvassák, szóval örül a fejem és mindenképpen nagy lökést adott az elmúlt pár nap a videózáshoz (nekem ez a fura srác/lány kimaradt, nem etettem) Hamarosan Metal Slug végigjátszás (már felvettem) és az LSD trip is folytatódik!

Címkék: retro bemutató atari 2600 atari morzsák river raid

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://retrofaktor.blog.hu/api/trackback/id/tr544558026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása