Retrofaktor - a retro játékok tárháza

A Retrofaktor régi videojátékokat mutat be rövid bemutató videókkal és teljes végigjátszásokkal.

Reklám

 Életem egyik legfurcsább játékába kezdtem bele és szerintem a hazai játékosok közül elsőként fogom végigvinni a címben említett játékot. Mindezt természetesen rögzítem és heti rendszerességgel fel is töltögetem és akár 20-25 rész is lehet az egész vége. Elsőként jöjjön egy rövidke bemutató.

Ha ezek után még úgy érzitek, hogy van 30 percnyi erőtök, itt a végigjátszás első része ami 8 napot dolgoz fel a játékban. Mielőtt bárki is kételkedne, hogy nem fogom végigjátszani a játékot, annak egy információ: már 8 részt rögzítettem, ami kb. a játék 1/3-ad részét öleli fel.

Ha eddig nem tettétek meg, iratkozzatok  fel a Youtube csatornámra, mindenképpen inspioráló, ha sokan követnek.

Címkék: retro régi bemutató playstation lsd psx végigjátszás the dream emulator

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://retrofaktor.blog.hu/api/trackback/id/tr794553805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drag22 2012.05.30. 17:11:00

üdv, elkezdtem én is a játékot és a harmadik pályán a semmiből megjelent (gyakorlatilag rám esett) egy akasztott ember

Adamsky 2012.05.30. 17:13:07

Hát erről eddig nem hallottam ,de nagyon beteg játéknak tűnik :D
Milyen lehet ezt tényleg be LSD-ve játszani? :DDD

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2012.05.30. 21:35:31

@drag22: Ilyennel még nem találkoztam, ebből is látszik, hogy milyen random az egész játék. Én most a harmadánál járok, kell hozzá egy adag kitartás.

@Voltál-e Saturnos?: Igen, voltam Saturnos. :) Szerintem elég veszélyes lenne, bár nem tudom milyen egy igazi lsd trip. :)

drag22 2012.05.31. 07:09:22

az első válaszom óta 18:30kor hagytam abba, 60. pályánál kiakadt a játék, apró emulátor hiba miatt úgy döntöttem a felénél mentek, hibáztam, most újra kezdem,
de ezúttal ha nem fagy ki végigmegyek,
amúgy eddig előjött a semmiből még egy a saját fejét ledobó vörös ruhás nő és egy óriás sárga repülő pacman aki meg akart enni

Adamsky 2012.05.31. 10:54:07

Akkor tudom ki vagy :) Remélem te is emlékszel rám, bár nem sokáig dolgoztunk együtt.
Ádám vagyok a Szoftver osztályról :)
Egyébként milyen játékokat lehet kérni? Mehet minden ami "retro" vagy inkább olyan commodore 64 stílusú játékokat csinálsz? Bár látom ,hogy ez az LSD-sjáték is ps-s :)

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2012.05.31. 11:02:15

Egy megkötés van: legalább 10 éves legyen a játék. Azért inkább a fiatalabb PS1 játékok felé jobban húz az agyam, de az arcade játékok is jöhetnek 1988-1996 közötti időszakból. C64 nem kizárt, de csak emulátorral használtam, szóval nem lenne túl nosztalgikus.:) A legelső, Blood Bros videó elején, meg a Ridge Racer végigjátszásban beszélek erről.

drag22 2012.06.01. 12:23:43

üdv, öt akasztott ember egymás mellett, hullák, egy ember rugdos egy hullát, nyuszitánc, mint a Ringrikerben (2. pálya eleje) is lévő fekete madár (hasonló hangokkal fűszerezve) kis és nagy méretben is megjelent, órisái teknősökkel is találkoztam :) mint a videón, óriás emberi fej meg akart enni sima és extrém textúrával, a fekete ruhás ember repülve megjelent a semmiből,kis emberszerű lények sima és extrém textúrával, és még a vizen is jártam, eddig ennyi jött elő a játékban

drag22 2012.06.01. 23:55:08

amúgy a táncoló nyuszi nyuszitáncol :) és még lelőtt egy láthatatlan ember, amúgy nálad ezek az említett dolgok előjöttek? vagy te mással találkoztál a játékban?

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2012.06.02. 22:20:44

Ez szinte mind előjött, sajnos a eső fejű kislány nincs benne a felvételekben, bezzeg a próbák során többször beadta. :S
A kezdő ház első emeletén találtam egy alvó embert, de néha hulla volt, szóval van izgalom azért bőven. Kedden jön a 2. rész!

drag22 2012.06.03. 19:22:57

a repülő óriás pacman és a repülő óriás emberi fej után mostmár egy repülő óriás száj (csak száj fej nélkül, gondolom női száj)is meg akart enni

az alvó ember nálam még hangot is adott ki magából, de véresen, holtan, ilyen zombiszerű állapotban! de élve és sima hullaként is megjelent....

drag22 2012.06.04. 13:45:03

amúgy a sima kocka világ az első 10 pályán egyszer biztosan megjelenik, de azután nagyon nehézkesen akarja beadni,most azt próbálgatom hogyan lehetne eljutni oda azonnal(és most konkrétan bugokat keresek, hogy hátha tudok közlekedni célzottan a világok között), nálad se adja be túl gyakran a kocka világot?

drag22 2012.06.04. 15:42:47

egy óriás meztelen ember fele volt a kezdő pályán a házamban, tisztára mintha félbevágták volna ezt az óriást

találkoztam rengeteg pávával,

és a leeső fejű lány egyszer még jelen volt háromszor is a pályán, volt olyan is, hogy többször beadott és eltüntetett egyet a lányból

drag22 2012.06.04. 17:43:37

@Rudymester: Összegezve, az összes eddigi kommentem alapján mi az ami nem jelent meg nálad a játékban?

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2012.06.04. 18:18:05

@drag22: A meztelen ember nem volt, a többi előfordult. Most pár napig nem tudok felvételt készíteni, itthon a család, nincs nyugi. 8 részt felvettem, kb. a játék harmadáig jutottam eddig. Holnap jön a második rész, nézd majd meg.
süti beállítások módosítása